Mennyt viikonloppu oli hauska. Ihan h..tin hauska :). Olin siis JHL:n opiskelijapäivillä Karjaalla, Raseborg-opistolla. Oli toogabileitä, oli kisailua ja ennenkaikkea, oli aatetta. Omatkin aatteet selkiytyivät taasen viikonlopun aikana...

Mua on pyydetty pariinkin eri luottamushommaan tässä piakkoin ja mielenkiinnolla odotan tulevaa ja työelämän tarjoamia haasteita AY-toiminnassa. Onhan tää aika luonnollinen siirtymä, kun opiskelut loppuu, niin sitten tulee uudet toiminnat... Mutta oli mikä oli, tuli musta tulevaisuudessa mitä tahansa, niin juuriani en unohda.

JHL:n opiskelijayhdistyksessä aktiivina toimiminen on kasvattanut musta sen aktiivin, mikä olen tänään. Ikinä en kaksi vuotta sitten voinut kuvitella, että tää homma vie mut näin tehokkaasti mukanaan, mutta mitäs sitä hyvää kieltämään. Sen verran fiksu väitän kuitenkin olevani, että en lupaudu mihinkään sellaisiin juttuihin, jossa en viihtyisi. :) JHL:n toiminta on antanut mulle oikeasti jo nyt niin hyvän tietotaidon, että pystyn työelämässäkin pärjäämään erittäin hyvin näillä ay-alueilla, lakipykälillä yms. vastaavilla kivoilla pienillä jutuilla. Puhumattakaan siitä, kuinka moniin ihaniin ihmisiin olen tätä kautta tutustunut! Saanut oikeasti ihania ystäviä jotka ajattelevat samalla tavalla!

Vaikka nyt onkin uudet kuviot, en ikinä unohda juuriani :). Ja voin vannoa, että tulen ihan aina puhumaan opiskelijatoiminnan ja nuorisotoiminnan puolesta. Kiihkoamatta, rauhallisesti, mutta varmasti ja täydestä sydämestäni. :)